طراحی سایت ارزان - طراحی سایت فوری

مطالب در مورد نحوه ی طراحی سایت ارزان و طراحی سایت فوری

طراحی سایت ارزان - طراحی سایت فوری

مطالب در مورد نحوه ی طراحی سایت ارزان و طراحی سایت فوری

در این وبلاگ سعی داریم آموز‌ه‌ها و مقالاتی که برای طراحی سایت فوری و طراحی سایت ارزان نیاز است بدانید را منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
۲۹فروردين
عوامل موثر در طراحی سایت ارزان
برای اینکه وب سایت ارزان طراحی کنیم باید مواردی برای طراحی آن احتیارج داریم توجه شود. عوامل مؤثر در این زمینه را می‌توان به این موارد تقسیم کرد:

انتخاب یک CMS مناسب

طبیعی است که نوشتن یک وب سایت از صفر و با هر زبان برنامه نویسی، هزینه‌ی هنگفتی برای یک مجموعه به بار خواهد آورد. به همین خاطر استفاده از CMS‌ یکی از راهکارهای کاهش هزینه برای این دسته از مشتریان است. اما کدام CMS جوابگوی نیازهای مشتریست؟ بزرگترین چالش برای مشتریان پاسخ همین سؤال است.

جوملا

اگر نیاز به راه اندازی وب سایتی با نیازهای توسعه‌ای متوسط و انعطاف بالا را دارید این سیستم مدیریت محتوا می‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد. همچنین توسعه‌ی جوملا بر اساس MVC بوده و این موضوع باعث شده افزونه‌های کاربردی جوملا زیاد باشد.

وردپرس

پرمصرف ترین سیستم مدیریت محتواست که برای نیاز‌های کم بیشترین سرعت را داراست. نصب وردپرس بین ۳ تا ۵ دقیقه طول می‌کشد و افزونه های بسیار زیادی دارد. از این رو برای سایت های شرکتی و بلاگ بهترین و سریعترین گزینه وردپرس است

دروپال

این سیستم مدیریت محتوا با استفاده از سینتکس‌های کوتاهی که در برنامه نویسی خود دارد، کمک بسزایی در توسعه‌ی سیستم کرده است. دروپال برای نوشتن سیستم‌هایی تحت CMS (برای مثال نرم افزار ارتباط با مشتری) بسیار مناسب است.


علاوه بر موارد ذکر شده بیش از ۲۰۰ سیستم مدیریت محتوای رایگان نیز وجود دارد که هر کدام بسته به نوع کاربرد مجموعه طراحی شده است.

امکانات یک وب سایت

تبلیغاتی که در وبسایت ها و یا حتی بصورت فیزیکی در تراکت ها میبینیم مبنی بر طراحی سایت ارزان کاملاً وابسته به امکانات سایت می‌باشد. برای مثال سایتی با حدود قیمتی 500 هزارتومان را می‌توان یک وبسایت با امکان مدیریت صفحات و یک قالب آماده از آن یاد کرد. قطعاٌ‌ امکانات کلیدی پرتالی در چنین سایتی دیده نخواهد شد.


در روزهای آتی بیشتر در مورد عوامل موثر طراحی سایت ارزان بحث خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی